Αντώνης Αργύρης – Powertruck – Volvo FH12 420
Το 2003 υπήρξε η πρώτη φιλική συμμετοχή του συγχωρεμένου και αγαπημένου μας οικογενεικού φίλου και πελάτη μας, Αντώνη Αργύρη, στην πίστα των Μεγάρων. Κατέκτησε κάποιες θέσεις χωρίς την βοήθεια κανενός αλλά μόνο με τις δικές του οδηγικές δεξιότητες. Το 2004 και το 2005 το κόκκινο φορτηγό του αναβαθμίστηκε ηλεκτρονικά και εξοπλίστηκε με αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων από την Volvo Kotsantis και πλέον είχαμε να κάνουμε με ενα πραγματικό Powertruck. Κατέκτησε θέσεις και σε ευθεία αλλά και σε slalom και τα δύο έτη, αξιοπρεπώς. Δυστυχώς η μοίρα δεν ήταν με το μέρος του καθώς συνέβη ένα αυτοκινητιστικό δυστήχημα και ο αγαπημένος μας φίλος έφυγε για ψηλά. Στα σχέδια του τα μελλοντικά ήταν να γίνει οδηγός ενός αγωνιστικού κόκκινου φορτηγού που θα φτιάχναμε αποκλειστικά για την διάθεσή του. Το επόμενο φορτηγό φτιάχτηκε εις μνήμην του και ονομάστηκε “Το όνειρο του Αντώνη”.Το όνειρο του Αντώνη – Volvo FL12 420
Το 2008 μετα τον άδικο χαμό του φίλου μας, το φορτηγό έλαβε μέρος για πρώτη φορά στο πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού. Κατέλαβε την τέταρτη θέση καθώς ήταν εξοπλισμένο με μια τροποποιημένη τουρμπίνα F16 και τον κινητήρα στην εργοστασιακή θέση κάτω από την καμπίνα. Το 2012 στις Σέρρες στην διοργάνωση Truck Show North κατέλαβε την πρώτη θέση στον αγώνα Dragster αλλά και εξίσου την πρώτη στο slalom με οδηγούς, τον Χρήστο Κωτσαντή και Γιώργο Κωτσαντή αντίστοιχα. Το 2013, στην διοργάνωση YouTruck Fiesta, το κόκκινο φορτηγό κατέλαβε την πρώτη θέση στον αγώνα Dragster με καλύτερη επίδοση στα 400 μέτρα 15,078s και το πρώτο Πανελλήνιο ρεκόρ. Στην συνέχεια του έτους, στην επόμενη διοργάνωση στο Truck Show North στις Σέρρες, κατέλαβε την 2η θέση με απόσταση αναπνοής απ’τον Ανδρέα Λίτσα στον αγώνα Dragster.Το 2014, ξεκίνησαν τα πανελλήνια ρεκόρ να καταγράφονται στο αεροδρόμιο Ίκαρος στην Κωπαίδα με καλύτερη επίδοση στα 400 μέτρα με χρόνο 14,716s. Δυστυχώς λόγω ανωτέρας βίας και μιας βροχής που χάλασε την πρόσφυση, στην αναμέτρηση με τον Τάσο Μπαλαντάνη κατακτήσαμε την 2η θέση.
Το 2015, στους προκριματικούς αγώνες συνεχίστηκε η μείωση του ατομικού ρεκόρ στο τετρακοσάρι, καθώς ο χρόνος έπεσε στο 14,255s με 167,87 km/h. Στους τελικούς λόγω μιας απρόσμενης βροχής, τα αγωνιστικά πίσω ελάστικά δεν άντεξαν την μειωμένη πρόσφυση, έτσι στην αναμέτρηση με τον Τάσο Μπαλαντάνη, χάσαμε την κόντρα. Στην γενική κατάταξη το FL κατέκτησε την δεύτερη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί πως και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις των τελικών με την βροχή το Volvo ήταν εξοπλισμένο με αγωνιστικά λάστιχα που είναι σχεδιασμένα μόνο για στεγνό οδόστρωμα.
Στην συνέχεια του 2015, τον Ιούνιο, το όνειρο του Αντώνη παραλίγο να μπεί στην κατηγορία των 13 δευτερολέπτων, αλλά για λόγους ασφαλείας και λόγω της υψηλής ζέστης μειώσαμε την ισχύ του κινητήρα και έτσι κατεβάσαμε μόνο ελάχιστα τον χρόνο κάνοντας άλλο ένα Πανελλήνιο ρεκόρ με επίδοση 14,175s και 155,44 km/h.
Το όνειρο του Αντώνη αποσύρθηκε αποζημιώνοντας όλους εμάς που με πάθος, κόπο και αρκετή κούραση, καταφέραμε για τέσσερις συνεχόμενες φορές να κρατάμε το Πανελλήνιο ρεκόρ στο Dragster με φορτηγά, με ένα όχημα που η καριέρα του ξεκίνησε ως τριαξονικό όχημα για χωματουργικές εργασίες και με 1.300.000 χλμ στον κινητήρα. Έπειτα από τροποποιήσεις φτάσαμε στα παραπάνω αποτελέσματα και είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από αυτές τις επιδόσεις γνωρίζοντας οτι ήμασταν εξοπλισμένοι με έναν ανεπισκεύαστο κινητήρα που δούλεψε παραπάνω απ’ ότι έπρεπε στην εντέλεια, ήταν ο μικρότερος σε κυβισμό έναντι όλων των ανταγωνιστών στην κατηγορία open, (εκτός του μαύρου Renault που είναι κι εκείνο 12.000cc), με μια full extra καμπίνα και ένα βαρέων βαρών σασσί, που όλα αυτά ζυγίζουν 6,2 τόνους.
Ήρθε λοιπόν ο καιρός για αλλαγές.